joi, 10 aprilie 2014

The person you would take a bullet for is behind the trigger.

Eram atât de fericita ca te-am găsit, încât nu mi-am imaginat ca într-o zi voi ajunge sa cred ca niciodată nu voi mai putea fi fericita lângă tine. 
Cum poate cel care m-a făcut sa ma simt cea mai iubita sa-mi facă atât de mult rău? Știu ca nu o sa te schimb și ca persoana care m-a făcut cea mai fericita nu mai e de mult, dar nu pot sa plec. Nu-mi găsesc curajul sa fiu eu cea care pune punct. Creierul meu știe ca nu e bine și ca nu va mai fi, dar sufletul nu vrea sa renunțe. Te aștept pe tine sa-ți dai seama ca ar fi cel mai bine pentru noi sa nu mai știm unul de celalalt.
Doare extraordinar de mult sa-mi imaginez zilele mele fără tine, dar la fel doare și sa fiu cu tine. Știu ca te-am pierdut dar nu știu când. Îmi pare atât de rău! Îmi întipăresc în minte mirosul camerei tale și senzația pe care o am când dorm în bratele tale. O sa-mi lipsești nespus. 

Un comentariu:

  1. Subiect interesant pentru un blog. Am cautat pe Internet pentru distrac?ie ?i am venit pe blogul tau. Postul fabulos. Va mul?umim pentru o schimbare de cuno?tin?e! Este minunat sa vedem ca unii oameni înca depun eforturi în gestionarea site-urilor web. Vino sa-mi vizitezi blogul la TumesKecil
    Citi?i mesajele mele de aici:
    - Tips beli smartphone
    - Keadaan Perfilman Indonesia Saat ini, Cukup Meresahkan!
    - Bahaya Ngecas HP Pakai Laptop dan Solusinya

    Mul?umesc mult!

    RăspundețiȘtergere