luni, 21 octombrie 2013

old ones

Uneori vreau sa-i vorbesc, doar pentru a ma convinge ca inca am aceeasi putere asupra lui.
Uneori vreau sa-i vorbesc, doar pentru satisfactia de a sti ca ma iubeste.
Uneori vreau sa-i vorbesc, doar pentru ca ma simt singura si plictisita.
Candva ii vorbeam, pentru oricare din motivele astea sau pentru unele inventate pe moment. Si ma speria gandul ca poate imi face placere sa ii vorbesc, ca poate imi face placere sa imi vorbeasca si el la randul lui. Altfel de ce l-as fi cautat? Altfel de ce as fi pierdut nopti intregi vorbind despre tot ce imi trecea prin cap?
Dar e o parte in mine care se ingrozeste la ideea ca el exista, atat de mult il detesta.
Cred ca e doar egoism si de-aia vreau sa-i vorbesc. Pentru ca atunci cand ma simt ca dracu, e singurul care-mi spune, fara sa ceara nimic in schimb, ca sunt cea mai frumoasa pentru el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu